Lätt övertalad?

Bandy idag igen...alla är väldigt enträgna om att man skulle med...
Kajsa - Tova du måste vara med
Jag - Nej!
Kom igen nu. det finns inget alternativ....du måste!
Jag - Nej!
Du får en present om du är med...
Jag -  Nej!......ehm..present?...(no i shall resist)......Nej!
Om du inte kommer med så får du inte presenten..den ligger hemma hos mig..va med!
Jag - ehhmm kanske...njaa.
Häpp....då kan du glömma presenten...då ger jag den till ngn annan....

Jag vandrar iväg och springer 2.5 km....och går sen till bandyn...så otippat....jag är så lätt övertalad!

Tänk om ngn ber mig leka lönnmördare...
Jag - Nej Verkligen inte!
Men snälla kom igen nu...det blir kul
Jag - Nej!...
Det finns ingen annan du måste göra det...det finns inga alternativ..
Jag - Nej!
Du får en present...
Jag - Nej!....hrm...present?

Sen står man plötsligt där med en slangbella i ena handen och en häcksax i den andra....allt för att man inte kan stå emot övertalning...


(Riktigt så illa är det kanske inte...men det kunde ju ha varit..:P)

image113


Kommentarer
Postat av: Anonym

du skulle nog klä i den där dräkten som Elektra eller hon i Kill Bill har....

2008-05-13 @ 10:35:43
Postat av: Anonym

vad vare för present då?;D

2008-05-13 @ 22:25:34
Postat av: Anonym

Har du börjat bli velig??

2008-05-21 @ 22:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0