Run bitch..run

Har varit ute och kutat nu..
det är ganska jobbigt...för det finns ganska lite kondis kvar sen förra sommaren..:P

När jag kom tillbaka såg jag ut som och kände mig som Pamela Andersson som nyss kutat på stranden i baywatch....
förutom det blonda håret....och boobsen......och sminket.....och avsaknaden av den kräftröda färgen i ansiktet....och fysiken....och baddräkten...och den där plattan som man räddar folk med.....
ja..det enda som faktiskt hängde med från Baywatch var det där med att springa i slow-motion....
DET hade jag iaf....
man ska vara glad över det lilla....eller?..:P




Tittade nyss på "Sverige pussas och kramas"....
"På landet behöver man bara gå fram till en tjej och fråga "ska vi knulla?"...i stan är det mycket svårare....landet lätt, staden svårt"

Jag undrar om han någonsin satt sin fot på "landet".....

Pöss!...;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0