Aliens

I KNEW IT...aliens har invaderat min lägenhet...

Mina rör låter konstigt och knackar lite lustigt...dessutom är mitt kranvatten trocadero-färgat...ja det vill säga när det kommer vatten överhuvudtaget..ibland kommer det bara rök...och enligt min erfarenhet så borde det inte komma rök...eller?....

Sen började det låta konstigt i toaletten...så då kom jag och tänka på filmen "drömfångaren" av Stephen King där en alien kryper upp...tja därbak..på en dude och typ äter upp honom innifrån...

Så funderar på om jag ska våga kika i toaletten om det har flyttat in något läskigt....

.
..fast när jag tänker efter....jag vågar nog inte!..:S 

Puss

Kommentarer
Postat av: Erika

oh.. vad det det den filmen handlade om.. :p

2008-12-06 @ 16:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0