Crazyness

Läser nu en bok som mest handlar om att man ska tänka positivt....men så hamnade jag i en disskussion om galenskap igår....så jag tänkte...

Man ska ju tänka positivt..men om man hamnar i en madrasserad cell och tänker positivt så kommer man ju att med 100% också betraktas som fullkomligt galen..för jag menar..vem kan tycka att en madrasserad cell har något positivt?!.....om man nu inte var galen från början..då gör det ju ingen skillnad...men om man inte var galen från början och inte tänker positivt  så blir man ju tillslut galen iaf.....
vette fan alltså..hur man än gör så slutar det ju med att man är galen eller betraktas som galen...det suger ju...

Nu tappade jag tråden...var det du eller jag som var galen?..eller var jag bara positiv...eller negativ kanske...och du var galen?........................vem pratar jag med egentligen.....

(skulle någon med psykologisk examen eller en person med en vit rock läsa detta så jävlas vi bara med er....ehm..jag menar ja....baara jag.......)


hehehe  ska sluta tänka på kvällarna...blir alldeles för messed up...:P

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0