Industriavfall..ehm..ja menar..middag!!

Min middag igår var högst tvivelaktig...

Fiskpinnar med pulvermos och paprika...

Jag betvivlar på att det var fisk i fiskpinnarna...kanske bläckfisk...eventuellt plast...defenitivt inte fisk!

Pulvermosen innehöll nog inga pärer (potatis! för dem som inte är bevandrade i språkets konst) så undrar var den innehöll då....sand?

Det enda som var bra var paprikan....den gula då...för den gröna hade haft maskar som förra hyresgäster tror ja...

Så kul att "laga" mat...man är så nyttig ibland...industriavfalls-mat  och maskpaprika...yummie!

Puss

Kommentarer
Postat av: tha twin

Jag skrattar jämt när jag läser din blogg. Du är en jävel på att skriva;)

2008-11-14 @ 16:06:27
URL: http://elmertoft.blogspot.com
Postat av: Martiiini

Brukar krydda med en nypa radon från väggarna på kaserngatan ! Ger maten ett trevligt grönt sken såhär i vintermörkret !



2008-11-15 @ 21:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0