Morgontimmar...

Det är fruktansvärt att kliva upp halv sex...jag får helt genuint huvudvärk när jag kliver upp så tidigt...

Så går man till bussen och möter folk som FRIVILLIGT gått upp den tiden för att ut och gå och göra andra hurtiga saker..inte så att jag hatar dem...men känner ju inget direkt behov av att krama om dem direkt...
Hade jag varit lika pigg själv så visst..men här går man trött ända in i själen och ögonen fulla av grus...och de studsar förbi omedvetna mot lilla landet lycka...

..då....dåå vill jag hänga dem högt..i tårna...

Sen kliver man på bussen sådär lite småfrusen...men blir varm så småningom och gonar till sig lagom mkt...så kliver det på en ny människa som är kall och frusen och sätter sig brevid mig...happ...då domnar ju halva min uppvärmda kropp av för att det blir så kallt på ena sidan lixom...det borde finnas varma busskurer att vänta i, så folk som redan sitter på bussen slipper bli kalla också...

Som ni märker är jag ingen morgonmänniska what so ever...dagens I-landsproblem...

Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0