Nils Karlsson Pyssling...Gay?

Jag har kommit in i en period när jag tittar på massa Disney och inte att förglömma; vår egen Astrid Lindgren!

Men jag har funderat på detta och jag tror att Nils Karlsson Pyssling och Bertil är homosexuella....(och absolut inget ont mot homosexuella, bara en fundering jag hade)

Men iaf...

*"Du är det bästa som någonsin hänt mig...i heeela mitt liv"....Med trånande ögon tittar Nisse på Bertil när han säger det..

*Sitter och sjunger på sängen och håller varandra i handen medans de glåmar varandra djuupt i ögonen...

*Bertil som stormar in som FabOne med sängar, städtillbehör och nattkläder med hjärtan på...

*De upptar en gemensam kamp emot "råttan"...(det säger väl allt)

*De delar köttbullen bättre än Lady och Lufsen ffs

*De badar i en sockeskål med skum...nakna..

*Bertil lägger sig på golvet tillsammans med Nils och lägger huvudet på hans arm...

Behövs mer bevis...?

Säkert många som har tagit upp detta ämne förut..men WE..Astrid Lindgren blir ju aldrig old..!!


Det är med stor sorg jag tittar på Astrid Lindgren nuförtiden..för de har inte samma magiska fång som de hade när man var liten...nu sönder-analyserar jag istället...fy mig!


En sak som är lustig dock är att jag fortfarande tycker att Tjoffsan är en verkligt skrämmande figur (råttan)...så fort hon kommer på tal börjar de spela musiken som de har i Super Mario när man kommer till underjorden...nästan så jag ryser i hela kroppen...läskiga läskiga..:p

Puss 


Kommentarer
Postat av: Lintan

haha! ja de är nästan lika gay som frodo och sam ;)

2008-11-23 @ 16:46:04
Postat av: Jl

Alltså nu är ni lite orättvisa. Lite manligkärlek har väl aldrig skadat? Så då menar ni att alla töser är gay då för de alltid går in minst 2 på taoletten?

2008-11-23 @ 18:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0