Pet in cabin..

Jag har ett nytt husdjur som bor under mitt köksbord...han heter Leon....
Döpte honom igår...Leon var det första jag kom på då min vän Kajsa pratade om en Leon som jag tyckte lät ganska skrämmande...
Min Leon är också ganska läskig..

Varenda gång jag kommer gående i min lgh och ser Leon ligga under bordet så hoppar jag till eftersom jag glömmer bort att han ligger där....

Leon är en orm....en svart snok eller liknande....fast han är ju av plast såklart...ofta jag vågar ha en riktig boendes under mitt köksbord...den kan ju bita mig i tårna....(han är en rest från halloween för dem som undrar varför jag har en plastorm under mitt bord, för er som tycker att det låter helt normalt; sök hjälp!)



Städade, tvättade och dammsugade hemma igår...jääklar vad det smattrade i slangen....detta beror på att jag är väldigt pysslig av mig och tillverkar egna smycken...och jag en kväll tappade ut smååå prälor över hela golvet...jävla skit!...
Det blev så många utspillda så dammsugaren kan ju göra sig ett eget pärlhalsband...kul för han...



Inatt drömde jag så lustigt,
jag var gift och vi skulle fira vår 7:de bröllopsdag genom att förnya våra löften..så där stod vi uppe på en vacker höjd med präst och släkt och vänner omkring oss.
Jag var klädd i en jättefin vit och tunn klänning som fladdrade i vinden och jag stod där med han som var min karl då tydligen...det är jätte märkligt hur väl jag kan komma ihåg hur han tittade på mig, det känns ganska svårt att tro att någon skulle kunna titta på mig med en sån kärlek i blicken som han gjorde och att han verkligen menade vad han sa när han sa att han älskade mig...
Det kändes jävligt bra gjorde det...det var lugn och kärlek och det kändes härligt helt enkelt...

Ett annat plus måste jag säga att jag hade klarat att vara gift i 7 år utan att få några skrikiga ungar...good for me!

Sen fortsatte jag att drömma om något helt annat, att jag skulle till en sjuksköterskeskola och vara lärare tillsammans med Norah Jones...men innan det så var vi tvungen att skydda vårt hus från paddtrollen genom att odla svampar i en ring kring huset (från filmen spiderwick)..tyvärr blev jag skadad på armen av dem och var tvungen att bli sydd över hela armen av fröken Jones...det gjorde himla ont och hon var fan inte så skillad på att sy, min arm såg ut som frankenstein...

Tänk att en sån allvarlig dröm som den första får en sån fortsättning..;)


Nu har jag lunch!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0