Skottpengar..

Fjortisar är verkligen en riktig plåga..finns det någon lag som förbjuder skytte på 14isar?...
...för jag menar...det vore ju i princip bara att göra slut på både deras och andras lidande....
...så helt teoretiskt skulle de ju funka....

...och om någon reagerar jättestarkt på detta inlägg så säger jag bara....BUSTED...sååå jävla busted!
(om ni inte fattar vad jag menar så får ni banne mig fråga, för det borde jag inte behöva skriva ut)


Vilken smurf är du?...
Väldigt intressanta test man kan göra nuförtiden.... -_-

Tova...
You are Jokey Smurf and your name is Sticky Smurf. You are an exciting and entertaining person. You like to have a good time and a good laugh too! You are a prankster at heart. Some may accuse you of not taking things seriously, but you realize that a good sense of humor will get you through even the hardest of times. You are fun to be around and you are definitely the life of the party!

good for meee

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0