La santa at loft...

Rasmus tyckte att jag behövde söka hjälp...men då sa jag att jag brukar prata med min tomte på loftet ibland och att han har jämt så bra svar....så började jag tänka på det en stund och ställde lite frågor som han(eller aka jag) svarade på...och vet ni vad...det var fan så bra svar jag fick av min tomte på loftet (aka jag själv)...


Vem är jag? - Den du vill vara...
Vad ska jag göra i livet? - Det du vill göra...
Vad tycker folk om mig? - Det du vill att de ska tycka...
Vad är meningen med livet? - Det du vill att det ska vara...
Kommer jag bli älskad? - Om du vill att du ska vara det...
Kommer jag bli framgångsrik? - Om du ser till att bli det...

......hädanefter ska jag alltid konsultera min tomte på loftet...han vet ju precis vad han snackar om....

Vet att jag låter lite nuts...men vadfan...vem säger att nuts är dåligt?!!!...(
Inte min tomte på loftet anyway)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0