Motionsglädje..

Har börjat att powerwalka...väldigt hälsosamt må jag säga när jag drar iväg på mina 1.5-2 timmars promenader..

Många gånger så går jag bara för att jag är arg eller irriterad,  för det sägs ju att träning släpper ut en massa freoner i kroppen...eller nej...endorfiner menar jag!

Det konstiga är att alla andra verkar må bra av att jag motionerar...jag stormar fram som ett åskmoln och alla jag möter LER åt mig och ser så himla trevliga ut...när jag för en gångs skull inte har någon lust att se välvillig och söt ut...

Men när jag ler och säger hej i andra fall så är det alla andra som ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig-vad-vill-du-mig

Meen...kanske så ser jag helt enkelt ut som en galen böna med håret på ända, osminkad och kräftröd i ansiktet..så folk kan helt enkelt inte låta bli att le åt mig...


Bra att jag kan ge världen ngt att skratta åt..^^

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0