Saab-pervon

Här går man i godan ro från tvättstugan till hus 7 för att hälsa på vänner...vad kan det vara 50 m om ens de...så kommer en saab åkandes och saktar helt plötsligt in....sen svänger de jäklarna in framför hus 7 och nästan blockar min väg till dörren, men jag smiter förbi och öppnar och är på väg in....

Det sitter två killar i bilen och han på förarsidan vevar ner bilrutan och hänger lite snajdigt ut med armen...de tyckte säkert att de såg jätte coola och snygga ut....jag tyckte dock att de var mer lik två näbbdjur ute på sin första solsemester och så säger han med vad han säkert anser vara sin sexigaste röst.."Vad ska du göra ikväll då?"
Jag tyckte mer det lät som om han inte gått på dass på en vecka och blivit magpumpad av sin bästa väns mamma..så jag svarade snällt att jag skulle hänga med mina vänner....

Han log ett läskigt leende som lovade guld och gröna skogar....eller iaf plågsamma tortyrförsök och inknackad skalle i en grön skog, innan jag skyndade mig in....

Varför kan man inte bara få vara i fred?

Idag Saab-pervon....vad händer imorgon?
Volvo-sadister eller kanske rent av tomten själv...?

Så vad jag vill säga är: Om det är någon som någonsin har nappat på deras "raggningsteknik" (vilket någon uppenbarligen måste ha gjort eftersom de trodde att det skulle funka den här gången med) så ska jag personligen leta upp denne, skjutsa iväg den till närmsta skjutbana och öva prickskytte....och kanske hoppa på deras tår också....vi kan ju inte gå med på att UPPMUNTRA såna här raggningstekniker...det är bara läskigt!

Nu ska jag tröstäta brie!
Puss

Kommentarer
Postat av: //Gren

Du överdriver, jag har ALDRIG i hela mitt liv (några månader kortare än ditt) varit med om något sådant. Dessutom körde de ju en SAAB, vid volvo eller Tyota du skall fatta misstankar.

2008-10-18 @ 03:23:21
Postat av: Alexander M J

Hm, undrar om inte jag har en tomtedräkt här någonstanns.... Ha ha :-)

2008-10-18 @ 10:46:02
URL: http://www.crafty.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0