Vilket mörker...

Har nu varit 2 dagar i Halmstad
Vart ska jag börja tro:

Först på skolan där tanterna står och maler på om något jag inte ens minns vad de pratade om (sorry) 
>Bra föreläsning..verkligen!
Då jag skulle ta mig iväg tidigare för att fånga bussen så skulle jag gå vid 11....
...och de praaatar och praaatar och när det äntligen låter som om de är klara...så börjar folk FRÅGA saker....

Gramse eller vad
?...Jag hade en brie i fickan (av okänd anledning) och hade stor lust att antingen kväva mig själv med brien så jag slapp struntet., alternativt att kasta den på alla dem som frågade..eller kanske mata tanterna så de måste tugga och inte har tid att prata.....

tillslut fick vi gå iaf...eller i mitt fall...småspringa!

Sitter på centralen och väntar på min kära kusiner...jag har 100kg packning med mig och sitter där med allt uppallat som en liten mur omkring mig. Mitt emot mig sitter en karl i sina övergräddade år och har ett bokpaket i famnen...som han sitter och knackar på oavbrutet i 20 minuter...och där sitter jag hormoniell och dan vars enda önskan är att gå och knacka ner fanskapet eller åtminstone skrika åt det riksmongot att om han inte slutar right now så kör jag ner min numer mosade brie i halsen på honom.

Jag lyckades hålla mig...

Och igår var vi ut, himla trevligt och massa nytt folk....
...och alla ville dem hålla till på jävla-SCHLAGER-golvet....vilket mörker att dansa till Carola en hel kväll...
Fick med mig ngn/ngra nån sväng til det bra golvet med BRA musik...typ RnB, house och sån bra dansmusik....

Hamlstad alltså....schalgerns sköte......brr*


Okej okej, lite bittert låter det kanske...men alla kan väl ha en down ^^

Puss


Kommentarer
Postat av: Alexander M J

Kom igen nu, upp med hakan! :-)

2009-04-21 @ 13:55:52
URL: http://blogg.crafty.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0