Ursäkta?

Går trallandes runt på Ica och skrålar till min mp3 och ska hämta havregryn....

Kommer till mjölet och bak-grejerna....och vad står där?...ja inte några havregryn iaf...
Jag letar som en besatt myra efter barr men hittar det ingenstans så när jag tillslut rundat hyllan 5 ggr och mött samma människor 5 ggr så inser jag det hopplösa i hyllsnurrandet och går och frågar den hjälpsamma damen som jag en gång förut trakasserade pga en liten fågel som var instängd i butiken...*siiiidospår*

Iaf...
så säger kvinnan..."Havregrynen finns vid frukost-avdelningen"

FRUKOST AVDELNINGEN???
Så om jag då vill använda havregryn till middagen...är det kört då eller?

Sen har de en SMAK-AVDELNING också...
Som Erika sa...är allt annat smaklöst då eller?

Lessen Ica Högskolan....släng er i frukost-hyllan... för ett VG..det får ni inte!!

(Hejja flygis)

Puss

Kommentarer
Postat av: Lisa

Dissa inte våran Kära Maxi sådär nu hjärtat;) Men VG fick nämligen jag på min omtenta i almänn psykologi :D lite glad jag blev!

2009-04-28 @ 18:08:38
Postat av: //Gren

VG i omvänd psykologi....Är det bara jjag som ser det humoristiska i det:P

2009-04-30 @ 09:55:47
Postat av: Jennifer

HEJJA FLYGIS!! WHOOP WHOOP

2009-05-10 @ 17:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0