..och jag nominerar...

Fick en hemskt söt "award" av Kära Emma som sitter långt borta i Britain


..och listar här 10 saker om mig:

1. Jag läser. När jag har mina läsperioder kan jag svälja flera böcker i veckan. Hemskt underbart att förlora sig i en annan värld både när man är nere och när man är uppe :)

2. Jag har kort stubin. Blixtrar till som en smällkaramell med svavelsyra, men glömmer nästan lika fort vad jag var arg över.

3. Jag älskar dvd filmer. Jag hamstrar filmer...helst såna med vampyrer eller i Jane Austen stil. Har ca 110 st, än så länge ^^

4. Jag tycker om att baka..bakar som sagt massa till jul nu. Skulle vilja ha en egen bakstuga så jag kan göra eget mumsigt tunnbröd.

5. Jag har tonvis med fantasi, som jag gärna pytsar ut på dikter, noveller osv.

6. Jag har sååå mycket planer för framtiden, och de ändras konstant. Just nu vill jag ha fjällkor, getter och en nordsvensk ^^

7. Feng Shui är min grej...det kliar i fingrarna att få rensa i mina prylar och kasta...kasta...KASTA... Hjälper även min mormor för tillfället och hittar en massa roliga saker.

8. Jag bor hemma just nu men drömmer om det perkfekta huset jag har hittat..har inrett det och bott in mig i tankarna redan.

9. Har alltid hatat barn, men insett att jag kanske inte är lika anti längre...jag menar mitt barn kommer ju definitivt inte bli lika störig som resten av världens barn*. Att trycka ut den lilla potatissäcken är ju dock ett minus och jag hoppas jag är medvetslös om nu det ögonblicker kommer...
(*Tycker faktiskt om min släkts barn också...och mina vänners när den dagen kommer..jag menar de är ju praktiskt taget mitt blod^^)

10. Jag har insett att jag är stört förtjust i läppstift och klackskor, men även poängterat den lilla detaljen att här ute i skogen får man sällan tillfälle att använda dessa saker..här använder man mest långkallingar och storskor. Ingen risk för att man ska bli blåst hollywood hemmafru med läppstifts-mani i allafall ^^


Tack för den söta Nomineringen Emma.

Jag nominerar KÄRingar: Syster Agent Skipper, Vännen LaizzaTorres och Fantastiska Brunkullan med mosipperötter  


Kommentarer
Postat av: Brunkullan med mosipperötter

Tackar:) Vad rar du är!



Ska ta itu med den i helgen.

Kram Susanne

2009-12-03 @ 22:54:49
URL: http://www.fantastiska-fyran.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0