Spöken, finns dom?

Ja, varför inte?!

Jag har ju enligt säkra källor (från den avlidnes egen nickning) pratat med en själv...

Storyn som sådan är att när jag var liten hörde mina föräldrar mig prata som attan i ett annat rum, diskutera ngt tydligen. När de sedan frågade mig vem jag pratade med svarade jag: Lisa.
Kvinnan som bodde här innan oss heter Lovisa.

Pappa har gått till en kvinna i medelåldern i stan och pratat någon gång, hon har så att säga direktlinje till folk som inte finns med oss längre (andar, reinkarnationer osv..-SPÄNNANDE), en av de "sessionerna" befann sig en ande-kvinna med som kom med massa råd och tips..när de luskade ut vem det kunde vara så frågade kära far om hon hade pratat med mig för alla dessa herrans år sen...det hade hon...dvs Lovisa.

Så..jag svarar ja, jag tror på dem. Det spelar ingen roll om just den här kvinnan i staden skulle vara bluffmakerska nummer ett, för jag har varit med om saker, både då och nu som gör mig övertygad om att vi inte är ensamma...Jag måste definitivt göra ett besök hos henne och se vad hon säger, för jag tror på henne!


Igår kväll satt jag här med datorn och hörde snabba steg i köket (ungefär som om ngn ville gå snabbt förbi dörröppningen där jag sitter så att den sen kan hoppa fram och skrämmas..alá pappa)..
...och jag väntade och stirrade..ingenting..var tillslut tvungen att gå och kolla..tomt i köket, pappa halvsovandes i soffan och min bror tryggt sittande vid datorn på övre våningen...

Kranar som går i gång, steg i trappen och gud vet allt...


Så ja...klart dom finns..man måste bara vara lite openminded


Kommentarer
Postat av: agnes

och steg på vinden!

2009-12-10 @ 17:12:08
Postat av: Linn

Absolut finns dem!

2009-12-10 @ 17:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0