Overkörd...

Kvällen igår slutade med att jag gick ut...i alla fall...tänk så det kan bli....

...och höll på att bli påkörd av en polisbil när jag skulle gå hem...(jag tittade faktiskt innan jag började gå över vägen)

They came from nowhere...vilket stödjer teorin om att statsanställda är utomjordningar....MEEN i alla fall...
...jag blev som till synes inte överkörd, skönt du!


Det är så mycket som händer nu framöver..:D...
im so excited!
Flytt från lägenheten, börja packa ner alla grejer
Bokrea
Prag med klassen
Kanske träffa Frida och fira vuxen
Praktik i Halmstad, boende med min kusin
Börja träna och bli fit (jaja..man kan ju hoppas iaf)
Skolan är snart slut
Tunisien med Kajsan (hoppas jag)
Kanske
Peace and Love
Sommar, sol och värme..(faan va skönt med sommar...ohh)

Spännande, spännande...Det riktigt spritter i benen på mig....;)


"Medan man funderar på vad man ska göra kan man slå sig ner och sjunga en visa."
Källa: 
Nalle Puh - A.A. Milne



 


Kommentarer
Postat av: Erika

Kanske Peace and Love? Snarare Självklart P&L!! :P

2009-02-22 @ 23:55:48
Postat av: frida

eller hur självklart p%l och självklart träffa frida å fira vuxennnnn!!!!!:O;D

2009-02-23 @ 01:06:28
Postat av: Anonym

Jag håller med ovanstående PEACE and LOVE är självklart!!!!!

2009-02-23 @ 17:53:31
Postat av: Emma

Hur lange ska du vara i Halmstad? Det ar ju narmsta stad nar jag ar hemma! Kanske kan ses om jag ar hemma medans du ar i Halmstad?

2009-02-23 @ 23:02:55
URL: http://blondephilosophy.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0