Verkligen en rysare...

Ikväll har jag och några vänner sett på en rysare....

och ja..den var verkligen ryslig!!!    RYSLIGT DÅLIG!!!

Kommer inte kunna sova inatt pga flashbacks från dåligt filmade scener, dåliga skådespelare och taskig regi...

Filmen är baserad på en verklig händelse...men jag tror de tappade bort det verkliga manuset och hittade på lite allt eftersom filmen gick...

Vi trodde att vi emellanåt satt igång ett avslappningsband eftersom musiken var sådan...och vissa av oss skulle nog ha kunnat somna *vinkar med handen*...


Ni får 5 av 5 hårbollar på ryslighets skalan

Se inte..jag upprepar....se INTE "dungeon girl"  *sqhueeeek*

Kommentarer
Postat av: Emma

Naha du, den kommer jag inte att titta pa. Har fortfarande stora psykiska problem efter The Descent. Och jag som var varsta skrackis-fanatikern... vissa vaxer ur sadana filmer - jag skramdes bort fran dem! Men jag har en film under soffan pa kontoret, som jag gett mig attan pa att se - nagon gang pa formiddagen nar David ar hemma. Maste borja nagonstans

2009-02-22 @ 20:54:38
URL: http://blondephilosophy.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0