Fjollträsk...

Jahaja...då var man tillbaka i det fruktade fjollträsk igen då (som våra kära vänner i pistvakt skulle ha sagt), centralen, rullväskornas paradis lika befolkad som vanligt....
...och här kommer man från skogen och har endast umgåtts med sin familj i två veckor...fick trycka undan min lust att dänga till flocken av människor runt om mig med min sportbag fylld med hårda saker som skor och böcker....

sover någonsin centralen?

Det tror jag nog inte...kanske ska man leka undercover och låsa in sig i ett förvaringsskåp och krypa ut på natten för att se vad som gömmer sig under ytan (hur jag nu skulle kunna ta mig ut ur skåpet utan hjälp...får utbilda mig till mäster -utbrytare först)...lodisar som leker hitta flaskan och duvor som leker skita ner....eller...inget alls...kanske är stängt på natten...vad vet jag....

Mycket folk som sagt...såna som inte ser ut att höra hemma där (jag bla) , såna som är infödda multi stockholmare, såna som är infödda stockholmare och som tror att de är multi...fast de bara är...töntiga? osv...

...så mycket att se..så mycket att uppleva....

Kommentarer
Postat av: Lintan

kan informera om att när jag anlände mitt i natten inför gotlandsresan så var centralen stängd och igenbommad -helstört!

fick vänta ute i härlig novermberblåst i typ två timmar innan vi vart insläppta..

2009-01-31 @ 13:34:34
URL: http://agentpolarbear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0