Jag ska göra juice av din muskelkraft..

Hade min första gym-genomgång idag med alla maskiner...

FATTA vad folk är upp-pumpade...och själv vandrar man in med sitt svaga bröst, krumma pinnar till ben och veka sparrisarmar.....det var så han sa iaf....eller...bara att jag har svagt bröst, men stark rygg...och Jennie har starkt bröst, men svag rygg...

Det första jag tänkte på när han sa att Jennie hade starkt bröst var att han gillade hennes boobs...
(nej vadå..jag är inte sexistisk (-_-)


Men stolt över min starka rygg i allafall....den är uppbyggd av åratal med ved-bärning, lövkrattning och hundbrottning...

Faktiskt...
två av våra tikar slogs så morhårren hoppade av och tog skydd....och där stod jag ensam mitt i och skrek som en arg simsalabim-laden på en gata i denver...samtidigt som jag skulle bära en av dem...samtidigt som den andra hoppade efter och bet efter den jag bar....och den jag bar ville ner och fortsätta sitt lilla träningspass med syrran...beatches......inte konstigt jag har stark rygg....

Men seriöst...
en del som tränar där är rikigt söta...kanske ska fråga om jag får sitta på deras rygg när de gör armhävningar eller vad de nu gör...skulle förmodligen krossa dem...(men det är en annan sida av medaljen...)

Mer muskler åt folket!



Puss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0