Jag vill giva dem på moppo..

Min vän Jennifer blev av med sin färdigpackade väska hon skulle ha med till prag på söndag...de bröt sig in i bilen och snodde skiten....

Jag var så arg så jag trodde jag skulle slå på Leon..men jag kom till min sans...han kanske en dag skrämmer bort tjuvarna som ska sno mina saker + att han inte gjort ngt fel....(leon är min orm....ni vet han som bor under mitt köksbord....han är lite plastig, han skrämde carro iaf...hehe)
...eller som jag skrev till jennifer...gå och mucka med vakterna på mobergs så jag får ge ngn en klocka...

ajja....gott mod baby!


Nu ska jag sova för imorgon ska jag börja packa ihop min lägenhet
...grejerna iaf..själva lägenheten lämnar jag nog....

Puss

Kommentarer
Postat av: Erika

Fy fan va surt!

2009-03-28 @ 15:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0