Smalsmal?..

Jag och tjejerna pratade igår om att träna och vara smal och sånt....

"Jamen, de smala är ju inte alltid hälsosamma och tränade, de kan ju vara tjocka i en smal kropp lixom"
"Ja, men jag är väl hellre tjock i en smal kropp än smal i en tjock kropp??!!"

Ja...det var väl så diskussionen gick ungefär..

Men det är ganska intressant, de som är riktigt smala kanske inte tänker lika mycket på sin hälsa eftersom de är naturligt smala...men TÄNK vad igenslammade de är på insidan...igen-fettade blodkärl, igenstoppat tarmsystem med en massa slagg osv....de lär ju antingen inte leva lika länge som andra...eller så sväller de upp som en ballong vid 40 som min ena vän sa för att det "hinner" ikapp med en då, alla de där bakis-pizzorna som man kunde äta flera stycken av utan att det syntes...(eller vad det nu är man stoppat i sig)

Så någon sorts rättvisa finns det iaf....vi som kämpar och får resultat...och de som inte behöver kämpa och får ett helt annat resultat....det kan jag gå med på.!


Mer hälsa åt folket!

Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0