Step up..

Följde med på Step idag...
Kommer få träningsvärk så det heter duga kan jag ju lova!!!
Sen var man sådär sexigt kräftröd i ansiktet...riktigt hett...


Går ju också på special diet för att rensa ur systemet lite....
så får inte äta ngt annat än min special kokade grönsakssoppa och massa frukt och grönt....

Grett...börjar redan nu bli så hungrig att jag skulle kunna äta upp min arm...men försöker låta bli...skulle sakna den känns det som...

Skit kul, Kapten röd på besök, kålsoppevecka, hungrig som en hitlerhäxa och soon to be världens träningsvärk....
life is good.....gooood...gooood....^^


Puss

Kommentarer
Postat av: Erika

haha låter ju underbart hörrudu! :P

2009-03-03 @ 00:21:51
Postat av: Lintan

men sweetie, sen NÄR behöver du en dietkur?! dumheter!

2009-03-03 @ 14:54:58
URL: http://agentpolarbear.blogg.se/
Postat av: Lintan

vi har synkat av oss, kapten röd lämnade hamnen här förra veckan! :P

2009-03-03 @ 14:55:46
URL: http://agentpolarbear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0