Utmaningen..

Ska svara på frågorna och sen utmana 4 pers, så det är banne mig bäst för er att ni antar!

4 av mina favoritprogram
Veronica Mars, Moonlight, Supernatural och Buffy the vampire slayer

4 saker jag gjorde igår
Satt i skolan, tränade step, började läsa Chansen med Denise Rudberg och tittade på "another cinderella story" (den sög!)

4 saker jag längtar till
Påsken(där birkbork, nöten, råttan och familjen osv väntar!), Våren, Halmstad, Tunisien (Prag, flytt, p&l osv..:P)

4 favoritrestauranger
Min o kajsas 2 sushi restauranger, esplanaden och Via Grande

4 saker på min önskelista
Vårvärme, csnpengar, spännande upplevelser och gymkort i halmstad


Utmanar: Syrran, Bridan, J-fer och Grenis (om hans blogg is still alive..)


Kommentarer
Postat av: Grinis bloggdödaren...

vars blogg är död då nån hade vissa klagomål...men jag kan svara här om du vill:P

4 favoprogram: 70show, Lost (säsong 1 o 2), Buffy och adobe photoshop.

Saker jag gjorde igår: Läste ut "ljudet av ditt hjärta", Läste ut "när jag hör dig drömma" (läste mycket igår) Jobbade 9 timmar och försökte desperat få tag på min kusin.

Favoritresturanger: Oy resturant i HuaHin, Athena Östersund, Jack´s place Aina napa Cypern och Hotellet åsarna med gamla ägarna från skålan.

Önskelista: sista boken i twilightserien (för 13 åringa tjejer som drömmer om fotbollsstjärnor, men fortfarande sjukt bra så det skiter jag i)Lotterivinst (eller gåva) på 385 miljoner 400 tusen 32 kronor, Innehavaren av denna blogg iklädd latex bunden vid sängen och sist men inte minst CROSSROADS OF TWILIGHT som är sista boken i robert jordans serie men som ALDRIG verkar komma ut.



Duger?

2009-03-25 @ 10:59:47
Postat av: frida

määää längtar du inte hit??!!:O jag längtar efter dig iaf!;D<3

2009-03-25 @ 11:56:58
Postat av: Lisa

:D snart är du hääääär :D mindre än en vecka!!

2009-03-25 @ 12:45:29
Postat av: Lisa

neeej mindre än en månad ska de stå, kan bli lite fel när man pluggar heela dagarna:/

2009-03-25 @ 12:46:34
Postat av: agnes

aj jävlar.. :p





men gren.. OM jag kunde drömma, heter den..

2009-03-30 @ 22:03:41
URL: http://agentskipper.blogg.se/
Postat av: //Gren

Nä...Den heter på svenska "så länge vi båda andas". Och crossroads of twilight var bästa sista boken..om nån hakade upp sig på det:P

2009-04-03 @ 01:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0