Gömda skatter..

Nu mina vänner har jag vart på skattjakt...på Halmstads bibliotek...mumma!
Sen gick jag hem med skatterna jag hittade där..la ut en massa saker jag hade i min ficka och gick sen till Högskolebibblan för att låna böcker till mitt examens arbete.....

Väl där så fungerar inte mitt lånekort (det som käringa nere på stadsbiblioteket skulle funka på flera ställen i Halland, bla högskolebibblan)...nehe...då säger tanta där att jag måste få ett särskilt kort för det här biblioteket....legetimation tack?

HAH..och va la jag ur fickan innan jag gick hemifrån...jo mitt leg....braaaa!

Så fick gå hem och sen tillbaka igen för att kunna låna mina most importante bookra..tack för att du lurade mig att lämna mitt leg hemma stadsbibliotek-tant...(kärringjävel, I blame all the extra exercise on you)

Märkt att jag har en försmak för bibliotek...räknade mina bibliotekskort till 6 stycken...ganska bra jobbat än då för att bara ha bott på 2 ställen och vart på lång besök på ett...;)

Sett "the bucket list" nu...måste skriva en egen!

Puss

Kommentarer
Postat av: Lintan

shit! det var verkligen bra jobbat, du! har bara två jag, och det ena använder jag aldrig -det från berg :)

2009-05-09 @ 14:47:49
URL: http://agentpolarbear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0