Plötslig död..

Var ute på misson att lämna igen böcker på biblioteket,...

Går så snällt på gatan och kommer fram till en gubbe som går sakta framför mig....
Jag tänker köra om men märker inte att det är en hög trottarkant där jag ska gå förbi...(?)

Det som händer är alltså att jag trampar ner 2 dm med ena foten i en fart av 50 km/h och därav skriker
"HELVETE" allt jag kan dels av chock och dels av ond vrickad fot....

..och detta skriker jag då såklart rätt in i gubbens öra...
..som ser minst sagt chockad ut när jag tvingar mig att le och springa fort som attan därifrån...


Hört om ngn som helt plötslig dött på Halmstads gator?...............
.......*
jag var aldrig där*...

Kommentarer
Postat av: linn

haha!

du får banne mig lägga av med att skrämma gamlingarna så där!

Inge sådant på hemmet i sommar, missy! :P

2009-05-21 @ 01:17:30
URL: http://agentpolarbear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0