Old blogg-inlägg..

Hittade en lapp med ett tilltänkt blogg-inlägg som jag skrev en natt när jag fortfarande bodde i norrtälje...

here it goes:

"Vaknar av att några av de mer osmarta fröna i pollenhagen står utanför min dörr och filosoferar över mitt efternamn...

- såå låångt
-..måste vara svårt att säga...finns lixom 3 S i namnet..
- va, 3 S??

Duktigt pappskalle, kan du räkna till 4 också kanske?

...och det var så konversationen fortsatte tills de äntligen tog sina klackklädda asses ut genom porten och in till mobergs...

Himla bra med ett ställe där man kan samla de flesta av idioterna..."



Haha..lite opepp jag var på dom där då..:D

Kommentarer
Postat av: Keiron

vart i norrtälje bodde du?

2010-02-12 @ 21:20:34
Postat av: Jennifer

Hahahaha klockrent! <3

2010-02-17 @ 20:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0