..have you ever seen the rain

..jag har alltid önskat att jag skulle va en riktig macho-monster-kvinna som har kniven mellan tänderna medans hon svinger sig i granarna på jakt efter bäver och har ett flock vargar som nafsar henne i hälarna,

...som voltar med bilen och tappar motorn, men fixar den med ett gem och sen åker vidare,

....som skrattar åt faran medans hon bakbinder en tjuv och släcker en eldsvåda med lilltån,



Jag vet inte jag, men jag tror att en dag kommer jag bli en sådan...när jag är gammal och vis och för dum för att vara annat än en macho-monster-kvinno-tant..


...då har jag troligen en kaka mellan tänderna...och en virknål att fixa rullatorn med..men bättre sent än aldrig vae?! ;)






Kommentarer
Postat av: agnes

vargwoman, med en unge mellan tänderna och slåss med klorna mot rivaliserande?

2010-01-14 @ 17:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0