Urblåst..

Jobbade på samevistet idag, en stuga mitt på fjället som har servering.

Dit tar man sig med skooter..vi hade en polaris


När vi skulle åka hem så kör vi såklar fast..bakändan grävde ner sig som ett murmeldjur och gjorde som folk på dansgolvet...spelade luftskoter (eller alternativt luftgitarr då)

Som tur var kom tre karlakarlar på sina hurtiga och braiga yamahas och kunde dra upp oss...man kände sig riktigt mjäkig och tjejig när man stod där och fick hjälp...suck -_-

Men yäy för karlar!

Slutsats..Polaris suger, Yamaha duger!!!




Snöstorm
på vägen hem sen med skojtern, så rätt urblåst i huvudet efteråt...

Skulle tanka bilen sen på en sån obemannad kassa och får hjärnsläpp...så jag frågar han som tankar brevid "ska man betala först eller tanka först"...precis när jag sa det så hörde jag hur cepe det lät..klart man betalar först....
DAGENS BLONDA...jag kände mig mer blond än i vanliga fall..illa! (och jag är inte emot blonda..det bara låter så)


<3

Kommentarer
Postat av: Linn

Haha! Älskade lilla yrpära! <3

2010-01-04 @ 21:46:56
URL: http://agentpolarbear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0