Utkast: några dagar sen..

Hade en riktig annoying eftermiddag för någon dag sedan...

Stod där i köket..som jag alltid hamnar i när jag råkar vara hemma vid middagstid och var tvungen att hitta på middag...(jag haaatar att hitta på middag)

Det var lättare att vara sjuk när man var liten, då fick man ligga och vila sig och bli frisk..nu ska man göra allt fast man är sjuk och har en ihelvetes mensverk...aj lööööv too be a woman


I just det ögonblicket sa jag till mig själv...JAG SKA INTE HA FAMILJ...för då kommer man säkert hamna där..med karl och barn som lever i gränslandet mellan, "jag bryr mig väl inte" och "jag hatar dig mamma"
Inte för att jag har erfarenhet av en sån familj just nu, men min framtida kommer säkert bli en sån...med en hoppa som mig till morsa ^^

Att sen behöva leta grejer i köket som man behöver NU som någon har tagit med till "jävligt borta landet" är ännu ett skäl till att hålla sig borta från köket...




..nu några dagar senare inser jag att jag mest var arg.......tror jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0