Helmet hair..

Resan mot Abisko började med nattåg från Ånge (där dessutom hela Ånges ungdomsskara hade samlats, det är alltså på buss/tågstationen man ska hänga för att vara ngt...alternativt på korvmojjen next doors där rökarna hängde..woooohw)

Kupén delades med två sloveniska damer som kojjade nederst...
Jag som låg och sov i en stass jag även brukar gå ut och festa i (funktionellt or what)
Tjejen på min motsatta sida som sov typ näck och visade rumpan hela natten..
Tjejen ovanför mig vars högsta önskan var att få se en ren...
Tjejen på andra sidan högst upp som lindade in sig som en mumie och sa varken bu eller bä..

När jag väl kom fram fattade jag inte åt vilket håll jag skulle gå för att komma av perrongen (valde såklart fel håll i en 50% chans)

Nästa tanke var...ohherregudvadharjagnusattmigsjälviförsituationvarförskullejagåkaändahitupp?

Men jag har packat upp, träffat massa trevlig personal, handlat på ngt som måste va en av de dyraste affärerna i sverige (fatta 400pix för lite basvaror...me=starve!), och köpt affischer från realådan för att pryda mina väggar..det ekar!..

Ska lägga upp kort när jag orkat ta några ;)

Puss<3



Kommentarer
Postat av: Lisa

haha vilken tokig resa du har gjort. Skratt från Lisa och mormor som sitter i ett elmertoft kök :)puss<3

2010-06-09 @ 10:07:34
Postat av: erika

spännande! fixa bilder på hur du bor å! =)

2010-06-09 @ 13:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0