Wicked Wandas place..

En lugn ledig dag med sovmorgon och brödbak.

Hakade med Saaara på en härlig promenix upp till mittstationen på Nuolia, grym uppförsbacke i början...(inte grym som cool då..bara rent nasty)...rätt okej väder, helt okej varmt...sen fick jag bajs på handen och jag ville kräkas lite...

Hundar har en märklig egenhet att hitta massa skit att tugga på (rent bokstavligt i detta fallet)...inte helt smart att tvinga dem att sluta!




Fick reda på att personalbeställningarna har börjat dyka upp (personal får beställa billigare från vissa märken i slut sortiment eller ngt sådant, inte säkert att det man vill ha dyker upp, men en del brukar komma)..Tror också att min ryggsäck från haglöfs faktiskt har kommit..

En 30l grön ryggsäck...
....OBS.OBS med plats för ISHACKA.....

Med min vanliga tur så äger jag ju ingen ishacka...får kanske skaffa mig en sån så jag ser helgarderad ut...you know man vet aldrig när man kan behöva en schysst ishacka...
..i värsta fall får jag väl ta med mig något annat att hänga i ryggsäckens special remmar när jag ska ut på någon häftig vildmarkshike...som.....kanske.......en platttång?

....skoja bara! Varför skulle jag ta en plattång? ...jag har ju för 17 redan rakt hår!



ha.ha.ha ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0