Bitterfitta med ved i näven...

Bitterfittan is back!


Fick för ett par veckor sedan ett meddelenade på facebook där en karl klagade på om jag "verkligen visste hur farligt "det där verktyget" var och hur många "yrkesmän" som har skadat sig med detta "verktyg"..yadayadayada"...

Yeahyeah tänkte jag och deletade, men sen idag när jag stod och klöv en traktorvagn med ved så började jag fundera på skiten... 

Det Irriterar mig ngt enormt!!

Jag har fan hållt på med ved sen jag var 10..och såklart hade jag varit kille och haft den här bilden, hade han då någonsin sagt ngt?

Ofcourse not!

Hade jag varit en duuude som spexat lite med sitt "verktyg" så hade det ju varit helt okej, för en duuuuude har ju stenkoll på saker som låter och är farliga....Good save the duuuude.....jag ska allt ge han för duuude!!!



Herregud! Jag sågar, jag klyver, jag kapar, jag bär, jag donar, jag fixar, jag röjer, jag släpar...jag är förfan mer karl än dom flesta när det gäller...

.....fast då jag verkar ha vikit in på vägen som feminist så får man nog inte säga så....mer kvinna än de flesta?


Tova rapporterar från vedhögen...

Kommentarer
Postat av: Jennifer

D e bra gumman!! Stå på dig =)

Åk o hugg lite i hans träd där han bor o rista in Hälsningar från Bitterfittan =)



Puss!!

2010-05-18 @ 22:42:56
Postat av: Jörn

Alla killar borde ha en flickvän med motorsåg!

2010-05-18 @ 23:43:07
Postat av: Emma

Men Guuuud vad tramsiga en del manniskor ar... men han kanske madde lite daligt eftersom hans "verktyg" verkar vara sa litet och obetydligt... Fortsatt anvanda ditt du.

2010-05-23 @ 14:52:10
URL: http://blondephilosophy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0