Het Rubrik

Jag.Har.Brant.Mig
Inte lika mycket som Agnes gjorde i Grekland forstas...det kan ingen ^^
Kopt tagbiljetter till Saigon idag for ca 150 spann, billigare att kopa direkt an att kopa av ngn mellanhand som finns overallt, undrar hur de kan ga runt over huvudtaget.
Vi kommer formodligen inte stanna i Saigon utan fortsatta mot Siem Riep sa snabbt som mojligt for att sen ta oss till Angkor Wat och dess mystiska tinnar och torn. Manga vi har mott har pratat varmt om detta.
Vi lag pa stranden en stund oxa som ni kanske markte pa min forsta mening. Dar sag jag i ogonvran hur en vietnamesisk man tog kort pa oss dar vi lag...hoho, ett objekt ar vad man ar...
Har ett par irlandska boys i rummet intill oss pa hostelet som vasnas mer an en skock får pa en atlantångare (hittade precis åöä gomt pa tangentbordet). Gillar dialekten, sa nu vet ni tjejer vad som hander i sommar forhoppningsvis, en tur till Irland! Malin, Linn Emilie...jaa precist er jag menar!

Hittade forresten av av killarna pa golvet i morse, maste ha ramlat ur sin sang..
..och den andra har pratat in somnen heeela natten -_-

Det fina i kråksangen med att bo pa hostel..man far veta allt och allas ovanor och vanor..

Yours T.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0