Parfume Pagoda

Idag blev det en utflykt, sa vi satte oss i bilen som susade ivag i morgon ljuset.

Val framme sa fick vi alla satta oss i batar som roddes av en mkt gammal kvinna och en medelaldersman som hade en djungelhjalm pa sig, good for him om vi skulle hamna mitt i djungeln pa ngt satt...


Fantastisk utsikt.

Floden var som en 8 filig motorvag och vi motte och korde om folk hela tiden, man skulle kunna tro att de inte hade sett white peeps before, dom skrattade och pekade...fast de kan ju bero pa att vi inte sag kloka ut..vad vet jag :P

Saaaa mkt folk, vi akte cable car upp och ner, massa krimskrams som saldes, 1000tals manniskor, sa mkt dofter, det var roligt :) Men nu ar jag trott. Vi ska ata med 2 vi motte pa turen, sa nu vantar vi pa dem, klockan ar snart halv 9 pa kvallen.

Jag halkar hela tiden in pa att skriva pa engelska har sa jag kommer pa mig och raderar, men vad latt det ar att komma in i ett sprak sadar...

Hors! Yours T.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0