Huuuhh...

Snart ska vi aka hem, hur sjukt ar inte det?


Men maste saga att jag ser framemot att aka hem till skona sverige och underbara JAMTLAND igen...ge mig lite varsol, skoter och smalt sno.

Har lite problem med plats i vaskan och det verkar inte som det spelar ngn roll att man packar om typ 2 ggr/stalle man besoker...dessutom har i chiang mai finns det sa mkt shopping att jag med andra ord ligger trakigt till...till mitt forsvar kan jag ju meddela att mycket av det ar presenter...kanske ska skita i dem och kopa till mig sjalv istallet :P

..det jag har "kvar" att kopa ar ett par converse till mig sjalv och sen en vaska jag har hittat i Bangkok, samt en present till syster yster..men har inte bestamt vad hon ska fa an....:P


Men iaf...Slutkontentan ar iaf att jag langtar hem nu sa jag far ge alla mina presenter....det ar nastan det roligaste med att handla..att handla till andra ;)

Idag ar det den 27de, imorgon den 28de aker vi med natt tag till Bangkok, den 29e till den 31a ar vi i Bangkok och tiidigt tiiidigt den 31a aker vi mot Sverige med mellan landning i Kiev.
Ca 15.00 ska vi vara tillbaka pa Arlanda...med forhoppningsvis vaskorna i hand.

Ses!

Yours T.

Kommentarer
Postat av: //Gren

Längtar, verkligen längtar. Nog det jag sett fram emot mest denna månad, att du landar i Sverige vilket innebär att det endast är några dagar tills jag får en present:P

2011-03-28 @ 23:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0