Jag maste erkanna att..

Jag maste erkanna att jag ar en av dom som trallar glatt forbi, stannar upp, kikar och tanker...guuud vad skont det dar ser ut....kanske ska man sla till?..och billigt ar det oxa!!

Saklart faller man for fallan och gar fram och blir nertryckt pa en madrass som 100.000 andra har legat pa, med sakerligen samma handdukar som inte har blitt tvattade och kuddar fulla med loss..men vad gor det nar man har stallt in sig pa en timme av valbehag och avslappning...?

Sa vad pratar jag om, jo Thai-Massage!

Redan forsta minuten jag ligger pa madrassen (brada med lakan over) angrar jag mig, vad fan, jag vet ju, jag har ju gjort det forut och nu ligger jag har igen och tror benhart att "den har gangen blir det nog battre"..

En timme av valbehag har runnit ut i att kannas som ett artionde av slavarbete i en Orc-gruva med Sauron och en piska over min rygg...

Smarta? ja!

Den lilla spada tanten knadar med sina sma seniga fingrar och trycker an har, an dar..ibland vet jag inte om jag ska skratta eller grata, nar hon kor upp sina fotter och trycker i skrevet pa mig sa vet jag inte riktigt vart jag ska ta vagen men nar hon tar mitt ben, svanger till med det och trycker upp min egen hal i mitt eget skrev..da har det gatt forlangt!
Nar hon val kommer till att kora in sina fingrarna i nacken gor det riktigt ont, da hatar jag henne och skriker "jag biter av dig fingrarna karring om du fortsatter"....(eller ja, i mitt huvud skriker jag iaf)

Utombords forsaker jag slappna av och se harmonisk ut (det gor inte ont, det gor inte ont, det gor inte ont), och lurar sakert ett gang forbipasserande med att det ser saaa underbart skont ut...

....och sa har efterat...ja okej, jag kanner mig avslappnad...sa avslappnad man kan bli efter turtleneck dragningar, ta och finger dragningar (excuse me, do you want your toe in a bag, or should i just throw it away?) och andra kroppsdelsdragningar...Avslappnad ja..men till vilket pris?


Men folket, arligt, Thai-massage ar fan sa javla oskont.



Kommentarer
Postat av: Ulla

Paradiset är härligt! Eller?:-D

2011-03-17 @ 19:42:01
Postat av: //Gren

Du har FEL!

Thaimassage var himmelsk, även om min inte inviolverade skrevfixering...

2011-03-21 @ 16:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0